• (Android) Art of Conquest: Dark Horizon мод више примогема

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Art of Conquest: Dark Horizon ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Art of Conquest: Dark Horizon IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ мод више примогема ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Art of Conquest: Dark Horizon 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Бла

    Ова рецензија је пре повратна информација о проблему. Свако веће ажурирање захтева преузимање које је прилично велико. Мој уређај је показао да сам морао да ослободим преко 460 МБ, али након поновног инсталирања морао сам да преузмем само мање од 600 МБ, што показује да се чини да су неке датотеке преусмерене, а не преписане/брисане. То ме приморава да поново инсталирам игру да бих могао да избришем непотребне датотеке. Био бих захвалан за исправку, тако да не морам да га поново инсталирам на сваких (неколико) верзија... Барем ја то разумем...

    Графика за игру је невероватна када је рекламирате, али када преузмете ништа као што се приказује. Ако желите да покажете како је игра, онда покажите како заиста јесте да је играте, немојте преварити људе лажним ефектима игре.

    Цоол игра

    Art of Conquest: Dark Horizon Role Playing voei

    Забавно, али за напредак је потребно много времена и кланског тимског рада. Стварно је тешко научити ствари, попут померања базе. Провео сам неколико сати гуглајући и јутјуб, али никад нисам схватио. Отприлике зашто више не играм, али добра игра.

    Ви сте тотално срање. Пре утакмице је било забавно и све. Волео сам да играм ову игру. Али сада, након спајања, све што ми игра даје је фрустрација. Није више забавно. Цео дан се плашим да ће ме људи напасти и одузети ми ресурсе. Чини се као да желите само Кинезе у близини. Да ли ћете икада престати са спајањем? Реците ми која област има најмање кинеских играча и која више никада неће бити спојена, молим вас. Не желим да престанем да је играм, али можда ћу то учинити.

    Нисам дуго играо ову игру, али заиста уживам у њој, једино што могу да се сетим да бих променио у игри је када се претварате, користио сам 4 предмета једнаке вредности и добио сам само један предмет исте вредности заузврат. Претпостављам да ми то не би сметало много, али морам да потрошим много новца на игру већ хвала пуно на вашем времену

    Одлична

    Ово је забавна игра са пријатељима. одлична графика, мапа, изазови итд. Игра је ипак грешка и често се замрзава. Корисничка подршка није упућена и сигурно није подршка. Они увек криве корисника насупрот признавању грешке програмера. Ова игра је плаћена за победу, а за потрошаче, који плаћају, могло би бити више за ваш новац. потребно је МНОГО $$$ да бисте стигли било где у овој игрици. Не вреди још $$!!! Надамо се да ће Лилит моћи да исправи проблеме у будућности.

    Нека ми неко помогне, лилитх, зар нећу фабрички ресетовати телефон сада игра мисли да је то други телефон, све заједно Гугл каже да питам Лилит и када то урадим кажу ми да видим како иде, пропустићу чуваре за проналажење од 2к линари неко помоћ

    На основу мог искуства, игра је добра, играо сам је 3 месеца, у почетку је забавна чак и ако сте ф2п играч, али како време буде одмицало видећете разлику између ф2п и п2в играча, а оно што ми се не свиђа је да постоји су хероји које не можете добити а да не потрошите новац, мислим као ф2п играчу потребно је време само да зарадите материјале потребне за призивање 1 хероја, тако да мислим да не би било лоше ако можемо да добијемо све хероје кроз млевење, а не трошење. А такође и пвп толико касни па ћу то поправити

    Просецта игра

    Снизио сам оцену због равнотеже моћи играча да се домогне снаге, ниједан играч не би смео да може да изнесе целу кућу. Сада се некако крећем по малим кућама и помажем људима да почну са заштитом слабих или тамошњих градова, али није фер да кућа на нижем нивоу треба да добије неку врсту погодности и требало би да постоје пакети кућа за продају у продавници са појачањима или тако нешто . Имајући то у виду, волим игру и трошим много новца са вама, тако да наставите тако. Молим вас, само покушајте да помогнете малом момку и видећете да нови играчи остају и то отвара нови начин за приход у продавници са новим новцем који долази. ХВАЛА НА вредном раду.

    Веома уживам у овој игри. Само бих волео да су сви хероји уравнотеженији и надам се да ће АоЦ програмери наставити да ажурирају и повећавају тренутни ниво, вештине, итд. капацитет

    Ово је невероватна игра која је увек активна и изненађује сваки корак!! Волим ову игру и препоручујем је свима озбиљно! То је мешавина свега што бисте добили у другим играма. У почетку може изгледати тешко, али касније постаје забавно и помаже вам да изградите пријатељства кроз куће и ћаскање. Ко год да је ово дизајнирао је сјајан и геније у одељењу за игре. Ипак имам 1 проблем. Веома је тешко доћи до нових хероја како игра траје, па би можда требало да постоје веће шансе за хероје?

    Игрица је одлична и лаке су борбе

    Све у свему, то је одлична игра коју вреди испробати и која изазива велику зависност. Смањио сам број звездица из 2 разлога. Прва звезда је зато што је сама игра нестабилна и захтева доста рестартовања, а изгледа да Лилит даје приоритет новом садржају у односу на поправку онога што има (неке поправке се праве, али многи проблеми од првог дана су и даље присутни). Друга звездица је зато што постоји велика разлика у ценама између америчког и азијског тржишта, што ствара велику разлику између снага играча.

    генерално забавна игра у којој уживам, моја једина замерка је линари систем јер играчи у Азији на крају плаћају мање у доларима за надоградње и тиме добијају неправедну предност.

    Волим ову игру. Надоградње и истраживање, обука понекад може дуго трајати. Такође је потребно да буде у стању да стави више трупа у битку

    Ако сте ф2п играч, имаћете много проблема у двобојској кули, на пример, сада када сте суочени са нижим нивоом, рецимо 4 нивоа замка ниже, али он побеђује зашто зато што је он/она играч који добија новац са базриком који види на страни непријатеља само се молите да ваш противник заостаје да убије тог хероја (Едит: једна од можда омиљених игара свих времена :) )

    Дајем 5 звездица игрица је одлична

    Мој уређај је покварен и сада се понаша као да мој налог није везан. Покушао сам да добијем „подршку“ да помогнем, али они одговарају само једном дневно и иако сам платио добар новац (и показао им доказ са Гоогле рачунима) и даље ми говоре да неће спојити мој налог. Молим вас, преклињем вас, потрошите свој тешко зарађени новац на бољу игру са бољом подршком. Њихов центар за помоћ је очигледно све само не, и очигледно им није стало да помогну или ово не би потрајало већ 10 дана

    Променио сам своју оцену са 1 звездице на 3 звездице јер се мало поправљате, само наставите да додајете догађај за појединог играча који жели да постане јачи без да увек троши новац у овој игри јер нису сви играчи богати који желе да уживају у овој игри.

    Ово је игра „платите новац да бисте доминирали“. Ваше вештине нису важне. То је ПвП. Ко икада плати више новца програмерима, доминира игром. Ову игру сам сада играо на шест сервера, тј. покушао сам шест пута од нуле. На некима од њих сам био један од првих људи који су почели. На 4 од њих сам добио патрона доживотног заштитника на двоје и Жака на двојици. На сваком од тих сервера доминирали су они који су плаћали више.

    Осећам да овде постоји нешто изузетно занимљиво и занимљиво, игра вам омогућава да симулирате своје стварне битке и стратегију за разлику од других ммо рпг-ова. Има различите фракције, занимљиву механику, забавне, али мало варљиве хероје. Рекао бих да игра има једну ману, а то је њено прекомерно ослањање на премиум валуту. Да игра има мање овога, а да то и даље нуди као корист ако то желите, игра би била заиста невероватна. Подигните га ако волите стратешке игре са спором палицом.

    Боље је од већине градитеља краљевства. Веома се плаћа за победу и доста успорава око 25 лвл. Али дефинитивно вреди играти.

    Пун

    било је забавно, лако и јефтино на почетку. почело је са 1 доларом за Патрона. затим 14,99 за стално. после тога све је скупо. рекламирају стотине процената уштеђевине, али то је лош маркетинг. остави по страни трошкове, подизање нивоа је тешко без трошења новца. Мислим, мораш сатима водити битке које се понављају да би напредовао. такође, чини се да су надоградње мање ограничене. то је бесмислена игра после неколико дана. задржи новац, али ти можеш одузети више мог времена.

    Заиста сјајна игра! Сати могу проћи пре него што схватите да нисте урадили ништа друго осим што сте играли ову игру! Заиста супер, момци, хвала вам што сте га ставили овде! Волео бих да има више ефеката битке, али сам још увек на почетку, тако да је у реду!

    Све у свему одлична игра, али једном сам био у другом царству јер се моје царство спајало и извршио сам позив дивљег догађаја И ДОБИО демона чистилишта, али ово је био мој други налог, па додајте као функцију преноса на моунт, то би коштало 3 скроловања простора и времена до рад

    Променио сам оцену са 5 на. 1 звездицу и такође ће захтевати пун повраћај новца. слали су поруке мојој жени на серверу 3138 у последња 23 дана и још увек није повратила њен налог. ужасна корисничка служба и сваки одговор који пошаљете треба им 3 дана да одговоре на њега. Екстремна неравнотежа на тржишту за азијске играче. Азијати имају изузетно ниске пакете у поређењу са другим земљама

    Ако потрошите имаћете много више забаве

    Он је забаван за игру и многе могу препознати странци и пријатељи. Његов ниво хероја и двораца је добар, а посебно моћ читавих трупа, укључујући и замак. Било би боље да они са течном снагом језгра нису могли да нападају при малој снази. баш као и 1500 лвл 34 не могу бити нападнути од нивоа 40 и више јер ће и други изгубити и изгледа да жале што ће и даље играти као што сам ја у почетку, али сам издржао до сада, моја основна моћ је постала 4222

    ово је веома заразна игра, али је веома фрустрирајућа јер је доказала да је новац главна ствар која обезбеђује успех. Побољшање би било да имамо област у којој се чланови краљевства могу борити једни против других без губитака како бисмо могли да тестирамо формације и ефекте различитих поставки хероја.

    Larva Heroes: Lavengers Jangovar drv

    Ужасно време учитавања. Покрет јединице се увек понавља током окупљања. На пример, идете од тачке А до тачке Б да бисте се окупили. Заглавићете се на тачки А, чак и не окупљајући се. Чекање више пута да се на крају окупе на једном месту. Требало ми је скоро сат времена да завршим туторијал. Упутство за туторијал није чак ни врло јасно. Ипак, тактика борбе, анимација је прилично добра. Само треба бити стрпљив када играте игру.

    Ова игра је изузетно расистичка. Сусрећете се са бројним расистичким увредама које су вам бачене, а подршка одбија да уради било шта поводом тога. Програмери ове игре штите своју расистичку базу играча јер „они нам дају новац“. Дакле, закључак који ћете добити је да је бити расиста у реду све док плаћате програмере. Топло вам препоручујем да се удаљите од ове игре и пронађете нешто друго. Постоји много много бољих игара које хватају исту вибрацију.

    Art of Conquest: Dark Horizon Role Playing voei

    Почела је да буде најгора могућа утакмица. То је једини мент за плату за играње играча. Нема слободног простора за играње играча или играча умереног трошења, само губљење времена и игра за кућне љубимце није корисна

    ❤❤❤

    Врх врх врх

    Замку новца не играјте осим ако немате много новца (мислим на неколико хиљада евра колико вам је потребно да се такмичите са другим Велсом) или ако имате јак ум и нећете упасти у ову замку новца. Мислио сам да имам, али сам онда потрошио око хиљаду евра у овој игрици у року од 2 месеца или тако нешто. Много последица у мом животу због овога. Било ме је срамота због овога, али осећам потребу да то поделим да бих упозорио људе. Мислим да се то може догодити свакоме. Ова игра је класична паи2вин.

    Играо сам ову игру и свиђа ми се. Има толико хероја и змајева. Веома је тешко откључати хероје јер морамо да отворимо ковчег хероја и нисмо потврдили да добијамо хероја или не. Најбољи херој који ми се допао је "ФЕНРИС" Свидео ми се него . Приликом почетка било које битке послао је два вука да се боре против непријатеља. Осим ове, ова игра има веома добру графику

    Одлучио сам да променим оцену јер је искуство постало неподношљиво, било је неколико проблема које сам пријавио и ниједан од проблема није решен за које сам играо последње 3 године

    Одлична је игра која ће помоћи да прође време, има пуно посла, али треба нам више споредних задатака као што су под-шефови и повећање величине распореда јер би други попут мене желели да поставе више гарнизона.

     


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :